BOOKING.COM DUWT TIM HET PAND UIT EN LAAT TIENERS OP STRAAT ZWERVEN IN ROME | #BOOS S02E41

laatste update: 03-2021


Eva is boos. Ze boekte een verblijf in Rome via Booking.com. Maar toen ze bij dit hotel aankwam, was er niemand en kwam er ook niemand opdagen. Het telefoonnummer van het hotel was uiteindelijk ook niet meer bereikbaar, dus stond Eva in een vreemde stad zonder een plek om te slapen. Ook de klantenservice van Booking.com was niet te bereiken en konden haar dus niet verder helpen. Toen boekte ze, omdat ze matig zin had om ’s nachts over straat te zwerven, een nieuw hotel. Maar nu vindt Booking.com dat ze te weinig bewijs heeft dat ze echt bij het eerste hotel is geweest, dus willen ze niks vergoeden.

Ben jij ook boos? Laat het me weten via #BOOS in de comments of mail naar boos@bnnvara.nl

In #BOOS trekt Tim alle toeters, bellen en bombarie uit de kast. Omdat jij boos bent. En hij het voor je gaat fixen. En waar je boos over mag zijn? Alles. Bijvoorbeeld dat je pakketje niet is aangekomen, je buurman z’n hond altijd voor de deur laat poepen of je baas je zonder reden heeft ontslagen.

30 gedachten over “BOOKING.COM DUWT TIM HET PAND UIT EN LAAT TIENERS OP STRAAT ZWERVEN IN ROME | #BOOS S02E41”

  1. Like als je ook niet weet wat een camjo eigenlijk doet en daarom intens onderschat hoe belangrijk dit is en dat je eigenlijk je excuses zou moeten aanbieden aan de mensen die hun leven hebben ingericht op het creëren van plezier voor het publiek maar daar alsnog bizar weinig neukies voor terug krijgen.

    Beantwoorden
  2. Ik run sinds een half jaar zelf een BB via Booking. Het vak is nieuw voor ons. We hadden pas op een zondag geen gasten geboekt staan. We hadden vrij en gingen gezellig naar vrienden toe. Plots een lastminute. Mensen drukken online op boeken en staan binnen 15 minuten voor je deur. Wij waren er niet. Ik had vergeten onze acvomodatie te sluiten. Mijn beginnersfout. Gasten apoen mij boos. Foto van ons huis. Niemand die open doet. Ik bood excuses aan en bood aan binnen 45 min thuis te zijn. Dat duurde de gast te lang. DE PRAKTIJK? Zij bellen Booking. Booking lost het direct op. Vervangende BB gevonden. Evt. meerkosten komen normalitervoor rekening van de falende BB. En dat begrijp ik. — mijn ervaring? BOOKING is superbetrouwbaar. 100 % service. Gasten zjn meestal ook top. Maar kunnen ook teveel eisen. Ze komen of niet op de afgesproken tijd. Bb houder moet urenlang wachten. Of ze houden zich niet aan de procedure. Zoals het contact leggen via Booking klantenservice. — Deze actie van Tim en die dame is onredelijk. Zij heeft alles volgens het boekje gedaan? Is dat zo? Ik zie… sensatie zoeken. Imago schaden. Halve waarheden. 》 Booking.com is prima. Ik heb elke week ervaring met ze. Als BB. Ik geef ze een 10.

    Beantwoorden
  3. Ik weet niet of ik het ooit al eens bij een andere video heb gezegd, want om één of andere reden blijf ik het aanklikken als het op trending staat. Maar die Tim hofman is echt een verschrikkelijk vervelend ventje, onbeleefd, totaal niet grappig en heel vaak onredelijk. Hoe kan je zo’n gast nou serieus nemen als presentator van een programma.

    Beantwoorden
  4. 05:26 IK HAAT ZULKE SCHIJTWIJVEN wauw op staande voet ontslaan voor d’r arrogante muil. Echt zo’n gevalletje kom uit oud-zuid en heb mijn opleiding verneukt omdat ik te hard bezig was met piemels nemen op de vereniging en daarna via papa een plekje kunnen scoren op booking.com zodat ik mijn haartjes en nageltjes kan blijven doen op de kosten van genaaide klanten

    Beantwoorden
  5. Ik ben ook genaait door booking. Com. Wij waren onderweg naar zuid Frankrijk we moesten voor de hond nog een tussen stop maken bij een hotel we hadden niet gereserveerd dus het hotel was vol dus zochten een ander hotel hadden we geboekt werd het hotel geannuleerd door booking. Com toen ander hotel geboekt dat was allemaal ok maar dat geld van dat hotel wat geannuleerd werd hadden ze gehouden. 😠

    Beantwoorden

Plaats een reactie